,

چگونه یک سینک خوب انتخاب کنیم

سینک یک وسیله ی پرکاربرد در اشپزخانه است ،فاکتور های زیادی برای انتخاب سینک متناسب با سبک زندگی در نظر گرفته میشود که باید به آن توجه کرد .
در متن زیر ما چند ویژگی مهم در انتخاب سینک را درنظر گرفتیم که هنگام خرید باید به آن توجه شود .

سایز پایه ی کابینت :
عرض استاندارد کابینت های آشپزخانه معمولاً از ۶۰ سانتی متر شروع میشود یا حتی ممکن است بیشتر باشد .راینر طیف وسیعی از سینک را متناسب با اندازه استاندارد کابینت ارائه می دهد. قبل از انتخاب سینک آشپزخانه حتما اندازه کابینت خود را اندازه بگیرید تا بعداً به مشکل برنخورید.

• شکل لگن و عمق آن :
لگنی را انتخاب کنید که بر اساس نحوه ی استفاده ی خود در آشپزخانه باشد.سینک های تک لگنه به دلیل عملکرد و اندازه ی کاسه محبوب تر هستند.با این حال اغلب مشتریان ترجیح میدهند که سینک های دو لگنه را خریداری کنند که یک فضای شستشوی بیشتر داشته باشند .

مواد تشکیل دهنده :
راینر سینک های ظرفشویی از جنس سنگ های گرانیتی ارائه میدهد . سینکهای گرانیتی ما از بالاترین کیفیت گرانیت و با مشخصات فنی ساخته شده است .سینک های گرانیتی راینر با رنگبندی متنوع و شستشوی آسان و سطح ضد خش و مقاومت بالا در برابر موارد اسیدی و بازی بهترین انتخاب برای شماست .حتماً قبل از خرید سینک از مواد تشکیل دهنده ی آن مطلع شوید .

• لوازم جانبی سینک :
لوازم جانبی سینک عملکرد بیشتری به سینک شما می بخشد ، و به شما این امکان را میدهد که آشپزخانه ی شخصی خود را ایجاد کنید .

• شیب لگن :
در هنگام خرید سینک ‌ظرفشویی باید به این نکته توجه کرد که شیب داخل لگن بسیار مهم می باشد و کمی شیب برای سرازیر شدن آب به سمت آب راه لازم است.

• سینی سینک :
به اینکه سینک ظرفشویی بدون سینی است یا سینی دارد ، توجه کنید.

امیدواریم با نکات بالا سینک مورد نیاز خود را خریداری کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *