خدمات سینک گرانیتی راینر :
خدمات پس از فروش کالا در جهت کسب رضایت و اطمینان مشتری از کالای خریداری شده ارائه می شود که نه تنها ضامن بقاء و تداوم تولید آن محصول است ، بلکه ارائه خدمات پس از فروش ، با کیفیت بالا یکی از مهم ترین عوامل موثر جهت رقابت در بازارهای داخلی و جهانی است.
در همین راستا ، واحد خدمات پس از فروش راینر در راستای جلب رضایت مصرف کنندگان و مشتریان خود اقدام به ارائه خدمات پس از فروش با بالاترین استانداردها نموده است.
شرکت راینر نیز برای محصولات خود ،۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش در برابر مشکلات و نقایص احتمالی کارخانه در نظر گرفته است.
مواردی که شامل استفاده از گارانتی محصولات راینر نمی شوند :
نصب محصولات راینر توسط افراد غیر متخصص
حوادث احتمالی که در زمان حمل و نقل برای کالا رخ داده است
تماس با واحد خدمات راینر:
جهت استفاده از خدمات پس از فروش راینر و هر گونه انتقادات ، پیشنهادات و شکایات تنها کافیست با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید. بدیهی است درغیر اینصورت محصول شما فاقد گارانتی خواهد شد.